Sponsoren

Partners

ABN AMRO

ABN AMRO

De nieuwe samenwerking met ‘Retailer of the Year’ past goed bij de strategie van ABN AMRO. Lang is geïnvesteerd in sectorteams die retailklanten zowel in het grote als kleine segment optimaal kunnen bedienen. Hierbij is diepgaande kennis van de sector van essentieel belang om onze rol als strategische partner goed te vervullen.
Op deze manier wordt geïnvesteerd in lange termijnrelaties en hechte samenwerkingen met de klant. De toegevoegde waarde hiervan is dat we in verschillende stadia van de bedrijfsvoering kunnen anticiperen op ontwikkelingen en kansen die zich voordoen voor de klant. Voor meer informatie over de sector bezoekt u de website.

Wereldhave

Wereldhave

Wereldhave is een Nederlandse beursgenoteerde belegger in vastgoed. Zij investeert in middelgrote winkelcentra in Noordwest Europa die dominant zijn in hun regio met een primair verzorgingsgebied van tenminste 100.000 inwoners. 'Convenient shopping' staat centraal in de winkelcentra van Wereldhave. De centra zijn goed bereikbaar en hebben een breed aanbod van winkels, uitgebreide faciliteiten, aantrekkelijke horeca, supermarkten en een mix van sterke (inter)nationale huurders met local heroes die gezamenlijk voorzien in 90% van de winkelbehoefte. bekijk de website

Q&A

Q&A

Sinds de oprichting in 2003 is Q&A uitgegroeid tot een leidende retailpartner voor kennis, onderzoek, advies en opleiding. Onze kwalitatief hoogstaande onderzoeken leiden tot essentiële inzichten en adviezen die toepasbaar zijn op alle niveaus binnen een organisatie. Dit helpt onze klanten om iedere dag weer beter te presteren. Daarnaast draagt Q&A bij aan de kennisvergroting in de retailsector door middel van trainingen, masterclasses, presentaties en workshops. Heeft u een vraag? Wij hebben de oplossing.

Itab

ITAB

ITAB ontwikkelt, produceert en installeert winkelinrichting concepten en producten voor winkelketens in food en non-food segmenten, in binnen en buitenland. ITAB ontzorgt retailers volledig op het gebied van winkelinrichting. Van het bedenken en ontwerpen van inspirerende en efficiënte winkelconcepten tot de volledige productie en implementatie ervan. Ons full-service aanbod bestaat uit design- en engineering services, standaard en maatwerk interieur, innoverende oplossingen voor kassagebieden en professionele verlichting systemen. Lees meer over ons op www.itab.com. Retail is topsport en dat mag beloond worden. ITAB steunt het “Retailer of the year” initiatief daarom van harte.

Itab

Bulsink

You can’t make a brand, you are building one

De retailwereld verandert in recordtempo. Off- en online zijn verwikkeld in een heftige strijd en moeten tegelijkertijd succesvol samengaan. Shoppers zijn minder trouw en onvoorspelbaar. En meer nog dan prijs en product, is het de relevante beleving die het verschil maakt. Dat begint al voor de bouw van een project.

Als specialist in retailprojecten in heel Europa, begrijpt Bulsink dat. Locatieonderzoek en het begeleiden van huurcontracten zorgen voor een solide basis. Eén aanspreekpunt voor het aanvragen van vergunningen, projectmanagement en realisatie betekent rust, controle en formulebewaking. Terwijl verantwoordelijkheid voor de bouw, afbouw, installaties en het interieur de afgesproken kwaliteit met de snelste doorlooptijd garandeert. Bovendien bewijzen we dat budgetten niet overschreden worden.

Voorsprong door innovatie
We zijn 24/7 echt bereikbaar, spreken de taal, kennen de internationale markt, de wet en de wegen. Zeggen wat we doen en doen wat we zeggen. Kunnen terugvallen op drie generaties ervaring, maar zetten tegelijkertijd in op de toekomst. Gebruikmakend van doordachte technologieën zoals camera’s on site, digitale scrumboards en een beveiligd online projectenplatform met de mogelijkheid tot realtime overleg waar ook ter wereld. Innovaties die actueel inzicht bieden, lijnen kort houden, ruis beperken en zo tijd en faalkosten besparen.

Samen bouwen we zo aan sterke retailconcepten die het verschil maken.

Bulsink Retail International
Building the future of retail

Salesforce

Salesforce

Salesforce, the global CRM leader, empowers companies to connect with their customers in a whole new way. Salesforce has been democratizing business technology since 1999 for companies of every size and industry. With industry-leading clouds that span sales, service, marketing, commerce, communities, collaboration and industries, all on a single trusted platform, the Salesforce Customer Success Platform will power more than 2 trillion B2B and B2C transactions this year for more than 150,000 customers. In addition, IDC estimates that Salesforce’s ecosystem of customers and partners will drive the creation of 3.3 million new jobs and more than $859 billion in new business revenues worldwide by 2022. For more information about Salesforce (NYSE: CRM), visit: www.salesforce.com.

emark

Emark

Emark combineert marketing- en advertisingtechnologie om data-driven campagnes en gepersonaliseerd klantcontact succesvoller te maken. Met meer dan 110 medewerkers zorgen we voor relevante communicatie via elk device en elk touchpoint binnen de customer journey. Emark is de grootste Salesforce Marketing Cloud Platinum Partner in EMEA met kennis op het gebied van Commerce Cloud, Marketing Cloud, Service Cloud en Salesforce DMP. Daarnaast hebben we onze eigen tooling Emark Mail en Audience Creator. Wij zijn trots Salesforce als aandeelhouder te hebben. We werken voor meer dan 500 toonaangevende merken waaronder KLM, Lonely Planet, IKEA, O’Neill, Scotch & Soda, Basic-Fit, Van Lanschot Bankiers, Randstad Groep Nederland, Omoda, Hallmark, NIBC, Takeaway.com, The Macallan, Bugaboo, Marks & Spencer, FNV, Emirates en Shoeby. Voor meer info www.emark.com.

NUON

NUON

Wij zijn een energieonderneming, die ongeveer 2 miljoen consumenten, bedrijven en organisaties bedient in Nederland. We produceren en leveren elektriciteit, warmte, koude en gas. We wekken energie op via gas, kolen- en waterkrachtcentrales, zonne-energie en windparken. Wij zorgen dat energie steeds groener wordt en zijn de grootste groene stroom opwekker van Nederland. Onze klanten bieden we verschillende energie-gerelateerde producten en diensten. Met een netto-omzet van 2.8 miljard euro in 2015, behoren we tot de top drie van de Nederlandse energiebedrijven. Wij hebben ongeveer 4.400 medewerkers op verschillende locaties in Nederland. Ons hoofdkantoor staat in Amsterdam.

Nederlandse Loterij

Nederlandse Loterij

Nederlandse Loterij is de naam achter zeven bekende kansspelen: Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Miljoenenspel, Lucky Day, Krasloten en Toto. Onze missie is bijdragen aan een gelukkiger en gezonder Nederland.

Samen laten wij heel veel mensen winnen en niet alleen met miljoenen aan prijzengeld. Jaarlijks investeren we ook miljoenen in de Nederlandse sport en 18 goede doelen op het gebied van gezondheid en beweging. Nederlandse Loterij waar heel Nederland wint!

RetailTrends Media

RetailTrends Media

RetailTrends Media zal ook dit jaar weer als mediapartner aan de verkiezing Beste Winkelketen verbonden zijn. De redactie gaat frequent aandacht aan deze verkiezing besteden via RetailTrends, EtailTrends, RetailNews.nl en onze social media accounts. Deze consumentenverkiezing is voor alle retailers een mooie jaarlijkse graadmeter. In onze media zullen de diverse categoriewinnaars uitvoerig worden uitgelicht ter informatie en inspiratie voor collega-retailers.

Q&A Panel

Q&A Panel

Het Q&A Panel is het onafhankelijke consumentenpanel van Q&A en heeft in Nederland ruim 145.000 panelleden. Het panel is opgebouwd uit leden die geïnteresseerd zijn in (online) winkelen, waardoor het een uniek instrument is om representatieve uitspraken te doen over tal van onderwerpen met betrekking tot (online) winkelen. Q&A beschikt over een grote hoeveelheid gegevens van deze panelleden, zoals socio-demografische kenmerken, interessegebieden en mediagebruik. Q&A beheert consumentenpanels in Nederland, België, Duitsland, Spanje en Italië. Overige landen zijn opvraagbaar.