Sponsoren

Partners

ABN AMRO

ABN AMRO

De nieuwe samenwerking met ‘Retailer of the Year’ past goed bij de strategie van ABN AMRO. Lang is geïnvesteerd in sectorteams die retailklanten zowel in het grote als kleine segment optimaal kunnen bedienen. Hierbij is diepgaande kennis van de sector van essentieel belang om onze rol als strategische partner goed te vervullen.
Op deze manier wordt geïnvesteerd in lange termijnrelaties en hechte samenwerkingen met de klant. De toegevoegde waarde hiervan is dat we in verschillende stadia van de bedrijfsvoering kunnen anticiperen op ontwikkelingen en kansen die zich voordoen voor de klant. Voor meer informatie over de sector bezoekt u de website.

Q&A

Q&A

Sinds de oprichting in 2003 is Q&A uitgegroeid tot een leidende retailpartner voor kennis, onderzoek, advies en opleiding. Onze kwalitatief hoogstaande onderzoeken leiden tot essentiële inzichten en adviezen die toepasbaar zijn op alle niveaus binnen een organisatie. Dit helpt onze klanten om iedere dag weer beter te presteren. Daarnaast draagt Q&A bij aan de kennisvergroting in de retailsector door middel van trainingen, masterclasses, presentaties en workshops. Heeft u een vraag? Wij hebben de oplossing.

Itab

ITAB

ITAB ontwikkelt, produceert en installeert winkelinrichting concepten en producten voor winkelketens in food en non-food segmenten, in binnen en buitenland. ITAB ontzorgt retailers volledig op het gebied van winkelinrichting. Van het bedenken en ontwerpen van inspirerende en efficiënte winkelconcepten tot de volledige productie en implementatie ervan. Ons full-service aanbod bestaat uit design- en engineering services, standaard en maatwerk interieur, innoverende oplossingen voor kassagebieden en professionele verlichting systemen. Lees meer over ons op www.itab.com. Retail is topsport en dat mag beloond worden. ITAB steunt het “Retailer of the year” initiatief daarom van harte.

Salesforce

Salesforce

Salesforce, the global CRM leader, empowers companies to connect with their customers in a whole new way. Salesforce has been democratizing business technology since 1999 for companies of every size and industry. With industry-leading clouds that span sales, service, marketing, commerce, communities, collaboration and industries, all on a single trusted platform, the Salesforce Customer Success Platform will power more than 2 trillion B2B and B2C transactions this year for more than 150,000 customers. In addition, IDC estimates that Salesforce’s ecosystem of customers and partners will drive the creation of 3.3 million new jobs and more than $859 billion in new business revenues worldwide by 2022. For more information about Salesforce (NYSE: CRM), visit: www.salesforce.com/nl.

De Goede Visuele Communicatie

DEGOEDE Visuele Communicatie

Bij DEGOEDE Visuele Communicatie zijn wij altijd bezig om voor onze klanten een design te vertalen naar GOEDE visuele communicatie. Zichtbaar ondernemen noemen wij dit. Al ruim 30 jaar is DEGOEDE Visuele Communicatie een echt familiebedrijf en een begrip binnen de signing wereld. Wij staan voor kwaliteit, klantgerichtheid, innovatieve oplossingen en duurzaamheid.

Persoonlijk contact, aandacht voor het product, kwaliteit en een snelle, goede service en duurzaam ondernemen vinden wij erg belangrijk. Kunnen wij jou verder helpen? www.degoede.com

Quinyx

Quinyx

Quinyx is de marktleider in workforce management software, met behulp van toonaangevende technologie transformeren wij de manier waarop bedrijven mensen en activiteiten beheren. Quinyx helpt 's werelds grootste bedrijven om tijd en geld te besparen, de productiviteit te verhogen en het werkgeluk van hun werknemers te vergroten. De software van Quinyx is geïmplementeerd in wereldwijde markten zoals het Verenigd Koninkrijk, de VS, de Benelux, Frankrijk, Zweden, Noorwegen en Duitsland. Klanten zijn Rituals, Gant, Daniel Wellington en Specsavers.

Prestop

Prestop

Prestop is de grootste producent van interactieve oplossingen binnen Nederland. De bestelzuilen van Prestop kunnen zorgen voor een toename van 30% in bestelwaarde, hogere klanttevredenheid, kortere wachtrijen en meer. Door betaling via pin of Tikkie aan te bieden via de zuil wordt de drempel verlaagd om direct te bestellen. Prestop heeft alle expertise in huis u te ontzorgen! In het Interactive Experience Center van Prestop treft u oplossingen aan die o.a. geleverd zijn aan Schiphol, ANWB, Tommy Hilfiger, Welkoop, Prénatal, vanHaren en vele andere retailers.

Print.com

Print.com

Print.com is een online printplatform waar je vliegensvlug drukwerk bestelt. De webapplicatie is een gesloten bestelomgeving speciaal ontworpen voor professionals en zit boordevol producten, unieke afwerkingen en bijzondere materialen. Inhouse marketeers, creatieve vormgevers en andere frequent flyers kunnen in twee stappen print, sign en large format bestellen.

In de webapp vind je veel handige features die het bestellen van drukwerk een stuk makkelijker maken. Print.com produceert de meeste producten zelf en werkt daarnaast samen met een selecte groep partners. Jouw drukwerk heb je dus vliegensvlug in huis. Meer weten over onze webapp of wil je een eigen custom portal? Ga naar Print.com en neem contact op met een van onze drukwerknerds.

RetailTrends Media

RetailTrends Media

RetailTrends Media zal ook dit jaar weer als mediapartner aan de verkiezing Beste Winkelketen verbonden zijn. De redactie gaat frequent aandacht aan deze verkiezing besteden via RetailTrends, EtailTrends, RetailNews.nl en onze social media accounts. Deze consumentenverkiezing is voor alle retailers een mooie jaarlijkse graadmeter. In onze media zullen de diverse categoriewinnaars uitvoerig worden uitgelicht ter informatie en inspiratie voor collega-retailers.

Q&A Panel

Q&A Panel

Het Q&A Panel is het onafhankelijke consumentenpanel van Q&A en heeft in Nederland ruim 145.000 panelleden. Het panel is opgebouwd uit leden die geïnteresseerd zijn in (online) winkelen, waardoor het een uniek instrument is om representatieve uitspraken te doen over tal van onderwerpen met betrekking tot (online) winkelen. Q&A beschikt over een grote hoeveelheid gegevens van deze panelleden, zoals socio-demografische kenmerken, interessegebieden en mediagebruik. Q&A beheert consumentenpanels in Nederland, België, Duitsland, Spanje en Italië. Overige landen zijn opvraagbaar.